Нови артикули
ПРОПОРЦИОНАЛЕН КОНТРОЛЕН КЛАПАН ЗА ПРЕДЕН ТОВАРАЧ НА ТРАКТОР - OPEN CENTER LVM92 EHP
| Техническа информация | |
|
Доставчик: |
Турция |
|
Връщане или замяна: |
14 дни |
|
Гаранция: |
6 месеца |
|
Тип: |
ОТВОРЕН ЦЕНТЪР |
|
Работно налягане: |
250 бара |
|
Номинален дебит: |
90 литра/минута |
|
Резба на връзката: |
1/2" |
|
Брой сектори: |
2 |
Описание
LVM92-EHP е моноблок вентил, предназначен за предни товарачи на трактори, предлагащ отлични пропорционални експлоатационни характеристики и лесен монтаж. Разполага с дебит до 90 л/мин и работно налягане до 250 бара.
Вентилът осигурява пълно електро-пропорционално управление, включително функция "плаващо положение", независимо от натоварването и условията на работа.
Комплектът включва вентил, пропорционален контролен джойстик и електрическо окабеляване.
Приложение

За правилна работа на системата следвайте внимателно всички стъпки по-долу:
- Свържете както е показано по-горе.
- Уверете се, че хидравличният акумулатор е правилно свързан.
- Проверете, че входното налягане не надвишава 250 бара.
- Уверете се, че номиналният дебит е 90 л/мин.
- Проверете, че връзките на портовете B1, A1, A2 и B2 са правилно свързани.
- Осигурете правилна връзка на линията за източване (протичане).
- Проверете, че линиите T (бак) и P (налягане) са свързани и работят правилно.

- Ако имате два вентилa в хидравличната линия, свържете извеждането "carry-over" на първия вентил към входа за налягане на втория вентил.
- Ако се използва само един вентил, свържете извеждането "carry-over" директно към резервоара.


Диаграмата показва хидравлична система с ОТВОРЕН ЦЕНТЪР:
1. Пропорционален вентил (LVM92 EHP) от дясната страна на интерфейса за прикачено оборудване.
2. Интерфейс за преден товарач на трактор.
3. Хидравлични вентили вече монтирани на трактора, които могат да се използват за други потребители.
4. Други вентили или помощни вентили.
5. Преден товарач на трактор.
Три хидравлични линии (P, T1, T) свързват пропорционалния вентил с ОТВОРЕН ЦЕНТЪР с хидравличната система на трактора:
- P – линия за налягане
- T – линия за връщане към резервоара
- T1 – предаване на налягане (Power Beyond – „PB“) + пружинен обратен клапан с налягане 8 бара

Свържете вентила както е показано по-горе:
- Уверете се, че напрежението в системата е 12 V.
- Проверете дали захранващият кабел е правилно свързан.
- В системата трябва да има верижен кабел и резистор 120 ома.
- След свързване на джойстика се уверете, че светлините на ACAS светят в зелено.
- Проверете, че всички кабели са здраво и правилно свързани.

- СИН бутон: 6/2 посочен вентил за управление (моментен бутон)
- ЧЕРВЕН бутон: функция плаващо положение (заключващ бутон)
- ЗЕЛЕН бутон: бавно/бързо (заключващ бутон)
Функция плаващо положение: Преместете джойстика в посока B1 (понижаване). Докато джойстикът е в позиция B1, натиснете бутона плаващо положение (FLOAT), за да активирате плаващия режим. Внимание: Не извършвайте тази операция, когато товарачът е повдигнат твърде високо.









